Firminis stilius

Firminis stilius – tarsi įmonės veidas, kurį mato ir klientai, ir konkurentai. Profesionaliai sukurtas firminis stilius padės perduoti norimą žinutę ir tinkamai formuoti įvaizdį. Kokias paslaugas teikiate, kokią istoriją pasakojate, kokiais pasiekimais didžiuojatės – kiekvienas verslas turi, ką papasakoti.

Firminis stilius yra pirmoji informacija, kurią pastebi klientai, tad ši netiesioginės komunikacijos priemonė yra labai svarbi, o jos galimybėmis gali pasinaudoti tiek didelės korporacijos, tiek smulkusis verslas. Firminis stilius yra kompleksas įvairių elementų, leidžiančių verslui save identifikuoti iš išsiskirti iš konkurentų rato. Pagrindiniai elementai, sudarantys firminį stilių yra:

  • prekės ženklas – unikalus įvaizdis, perteikiantis tai, kokia organizacija yra ir ką ji veikia;
  • logotipas – viena įsimintiniausių prekės ženklo dalių, puiki įmonės žinomumo didinimo priemonė, leidžianti klientams atpažinti produktus;
  • vizitinės kortelės – greitai ir lengvai pateikiama informacija ir būdas užmegzti ryšius su naujais ar potencialiais klientais, jos yra įsimenančios, informatyvios ir unikalios;
  • blankai sąskaitoms-faktūroms, komerciniams pasiūlymams, prezentacijoms ir kt. yra skirti klientams, partneriams ir konkurentams, formuoja įvaizdį ir perduoda verslo siunčiamą žinutę;
  • vokai – priemonė, leidžianti žiniai apie įmonę sklisti ir formuojanti įvaizdį.

Pagrindinius firminio stiliaus elementus galima papildyti originaliomis ir individualiai pritaikytomis idėjomis – mūsų profesionalai pasiūlys, kaip geriau formuoti įvaizdį, kokį firminį stilių pasirinkti ir kokią žinutę savo klientams komunikuoti.

Airuslita

Airuslita

Logotipo ženklas susideda iš dviejų dalių: pirmosios įmonės pavadinimo raidės ir dėžės, simbolizuojančios įmonės veiklą – pakavimo priemonės...

Daroda

Daroda

Viršutinė ir apatinė linijos logotipe sudaro įspūdį, kad vaizdas juda į priekį. Logistikos kompanija „Daroda“ būtent to ir siekia – judėti į priekį...

Elodėja

Elodėja

Logotipas simbolizuoja sagų parduotuvės „Elodėja“ veiklą: saga – tiesioginės sąsajos su įmonės veikla, linijos asocijuojasi su siūlu. Visa tai apipinta švelnumu ir grakštumu – stilistika, besisiejančia su rankdarbiais...

Fata Morgana

Fata Morgana

Ukrainos ugnies šau grupės „Fata Morgana“ logotipe pavaizduotas drakonas – mistinis gyvūnas, pučiantis ugnį ir uždegantis fakyrų deglus. Drakono sparnų forma primena deglų ugnies kelią šokio metu...

Logotipas Klaipėdai

Logotipas Klaipėdai

Tai logotipas, dalyvavęs konkurse „Logotipas Klaipėdai“. Inkaras – neatsiejamas miesto judėjimo ir augimo simbolis: svečiai ar iš svetur sugrįžę išmeta inkarą Klaipėdos uoste, pasilieka nors trumpam. Pakėlę inkarą laivai vėl leidžiasi į keliones...

Megztos kojinės

Megztos kojinės

Tai logotipas, skirtas tautodailininkei, mezgančiai kojines. Logotipe pavaizduotas mezgimo siūlas, apsivyniojęs aplink virbalus, simbolizuoja šią veiklą...

Spa Gabriella

Spa Gabriella

Spa Gabriella – tai manikiūrininkė, kuri puošdama nagus padeda išlaisvinti moteriškumą – grakštumą ir solidumą. Lengvų ir laisvų linijų šriftas, lotoso žiedas ir bordo bei auksinės spalvos logotipe pabrėžia šią siekiamybę...

Technologas

Technologas

Logotipas skirtas įmonei, atliekančiai restoranų bei kavinių virtuvių projektavimo paslaugas, todėl logotipe pavaizduotas stilizuotas komercinės virtuvės išstatymas iš paukščio skrydžio. Taip pat logotipe įpinta pirmoji įmonės pavadinimo raidė...

Tobula linija

Tobula linija

Kiekvienos baldų parduotuvės siekiamybė – idealios baldų formos. Balta tiesi linija tai ir simbolizuoja: tobulai tiesi, tobulai švari, tobulai paprasta...

Visaro

Visaro

„Visaro“ – logistikos kompanija, kuriai svarbus greitis. Linija logotipe tai ir simbolizuoja – juodėjimą į priekį visomis prasmėmis: greitą ir sklandų krovinių pervežimą ir nuolatinį tobulėjimą savo srityje...